vineri, 12 martie 2010

ca toti "baietii"

Vad tot mai des persoane care se plang, ca nu se mai inteleg cu iubita , ca distanta ii desparte, ca nu mai au bani, ca ei gandesc bine dar nu ii ajuta dumnezeu s.a.
Pai ma baieti hai sa va dau un sfat: in bucatarie pe masa intotdeauna se afla un cutit, pe mana voastra veti vedea niste vene, acele vene vor fi foarte usor de taiat. Decat sa continuati sa va plangeti ca aveti numai probleme in viata; FACETIMI O FAVOARE SI DISPARETI1

Un comentariu:

  1. PRIETENE TE SFATUIESC SA IEI O CARTE DE GRAMATICA IN BRATE SI APOI SA TE APUCI SA FACI ALUZII. EU NU STIU CE PULA MEA AI CAUTAT TU LA MINE PE BLOG SA CITESTI SI SA-TI DAI CU PAREREA. TE CONSIDERI CUMVA PRIETEN CU MINE??? DACA STAU SA-MI ADUC AMINTE PARCA ASA SPUNEAM IN MASS. "DACA IMI ESTI PRIETEN....." TU NICI MACAR NU MA CUNOSTI DESI AM AUZIT CA AI INCERCAT SA AFLI CINE SUNT. NU CRED CA VREI SA FACEM CUNOSTIINTA. DAR TOTUSI DACA VREI TE ROGGGGGG SPUNE-MI. ASA CA EU TE SFATUIESC SA STAI IN BANCA TA SI SDA TE POTOLESTI. SI TINE-TI CHILOTII PE TINE CA TE JOCI CU CURU GOL PE LANGA STII TU CE. SI....APROPO FACETI-MI ASA SE SRIE. CATE CLASE AI???

    RăspundețiȘtergere